Tension jerawat dan parut banyak sangat.Jangan bimbang klik sini jika nak lawa
Powered by MaxBlogPress  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Posts Tagged ‘ubat besarkan payudara’

Tegang payudara dan tambah susu dengan cal phos dan lecithin

Wednesday, July 31st, 2013

tegangkan payudara selepas bersalin dan melahirkan anak

Tegangkan payudara selepas melahirkan anak dan tambah susu badan

Sekiranya anda telah mencuba pelbagai produk merawat jerawat, duit pun sudah tidak terkira dan sudah penat mencuba pelbagai produk kecantikkan tetapi jerawat tetap akan timbul dengan “meriahnya”. Ini menunjukkan anda perlu detox sistem tubuh anda. Detox dengan selamat dan tanpa kesan sampingan.

Biochemic Detox Untuk Kulit Yang Menawan

Set Ini mengandungi :

  1. Kali Phos 6x
  2. Ferrum phos 6x
  3. Kali sulph 6x

Untuk mendapatkan kulit yang cantik anda perlu memastikan darah yang mengalir di dalam tubuh anda sentiasa mendapat bekalan oksigen secukupnya. Potassium sulphate (Kali phos) ialah garam atau mineral yang memastikan oksigen yang anda sedut setiap hari akan memindahkan oksigen tersebut ke sel-sel.  Sementara Ferrum phosphoricum (Ferr Phos) akan memastikan oksigen tersebut sampai ke tempat yang dituju, Kali sulphuricum (Kali sulph) pula bertindak sebagai pemudah cara untuk memastikan pemindahan oksigen ke sel-sel menjadi efektif.

Ketiga-tiga remedy Biochemic atau garam tisu ini dianggap sebagai pelengkap (essential)  kepada kesihatan kulit. Kekurangan garam tisu ini akan menjadikan kulit anda pucat, kusam dan tidak bermaya. Sebaliknya jika anda mengamalkan therapy Biochemic, kulit anda akan mendapat bekalan mineral yang secukupnya untuk memastikan oksigen akan sentiasa berada kepada kadar yang secukupnya untuk menjadikan kulit anda sihat, gebu dan bermaya.

Kali sulph merupakan remedy terpenting di antara ketiga-tiga remedy Biochemic ini.  Remedi Homeopathy dan Biochemic bukan hanya “target” kepada kulit sahaja tetapi akan merawat keseluruhan tubuh yang berkaitan dengan garam tisu tersebut. Simptom dan karakter pesakit akan menjadi penanda aras kepada remedy yang sesuai,

contohnya jika anda (wanita) pemalu, tetapi kuat cemburu, kuat syak wasangka,  kerap berubah-rubah mood, haid yang terlalu sedikit (scanty menses) dan kerap kali haid yang lambat, kerap terasa pedih dan terasa berat di abdomen, sakit sendi yang berubah-rubah dan biasanya akan sakit kaki pada sebelah malam.

Pesakit yang memerlukan Kali sulph biasanya akan terlelap, dan akan terjaga kerana mengalami mimpi ngeri. Dia akan mengalami perasaan pening dan vertigo (perasaan suasana berpusing-pusing).

Kali sulph adalah remedy yang amat membantu untuk masalah conjunctivitis atau sakit mata yang akan mengeluarkan lelehan berwarna kuning.

Pesakit itu juga kadang-kadang mendapat selsema yang akan menjadikan dia akan kehilangan deria baunya.

Kulitnya akan terjadi erupsi seperti eczema, di kulit kepala akan terdapat kelemumur. Kulit kepalanya juga akan berisisik dan berwarna kuning

Simptom ini dengan jelas merujuk anda kekurangan garam tisu yang bernama Kali sulph. Gandingan bersama-sama Kali phos dan Ferr phos akan menjadikan kulit dan tubuh anda secara amnya akan kelihatan sihat, gebu dan menarik berbanding sebelum ini.

Dos : Cara Mengambil Biochemic Detox
Biochemic boleh di dapati di dalam dua bentuk iaitu cecair atau tablet manis (seperti BC01, BC04 dan lain-lain). Paling popular dan mudah untuk diambil ialah di dalam bentuk tablet manis.
Dos atau aturan mengambil remedi Biochemic adalah mengikut tahap penyakit yang dideritai, contohnya jika akiut (penyakit yang tiba-tiba menyerang), potensi yang tinggi, contohnya potensi 200 ke atas akan diberikan, Sebaliknya jika kronik (penyakit yang lama) potensi yang rendah akan diberikan, contohnya 6x ke atas.
4 biji di kemam 4 kali sehari, 15 minit sebelum mengambil makanan dan 15 minit lagi selepas itu jika ingin mengambil makanan, tujuannya untuk memberi laluan kepada remedi untuk meresap kedalam tubuh untuk mendapat kesan yang optimum.
4 kali bermakna sebelum sarapan, sebelum makan tengah hari, sebelum minum petang dan sebelum makan malam. Tablet ini juga boleh dilarutkan kedalam air panas untuk diminum. Kesemua remedi boleh diambil serentak (jika diambil serentak, hanya 2 tablet untuk setiap satu remedi) atau yang paling terbaik diselang selama 5 - 10 minit untuk setiap remedi.
Single Remedy
Biochemic secara holistik di ambil secara “single remedy” ataupun bukan remedi yang digabungkan.
Tempoh Pengambilan Remedi Detox
Empat remedi Calcium phosporica (Cal phos), Kali sulphurica (Kali sulp), Silica (Sil) dan Natrum phosphoricum (Nat phos) perlu diambil untuk tempoh sebulan.

Info lanjut tentang cal phos dan lecithun anda boleh dapatkan disini —-> sila klik



Tegangkan payudara kendur dan mengelebeh

Friday, September 21st, 2012

tegangkan payudara

Biochemic Breast Tone Up

Kenapa payudara jatuh dan mengelebeh? Proses ini terjadi apabila tisu penyambung (connective tissue) mula kehilangan daya keanjalan atau kekuatan untuk memegang payudara pada posisi sepatutnya dan tisu kelenjar yang sepatutnya menjadikan payudara tegang dan cantik sudah mula lemah dan berkurangan.

Wanita di seluruh dunia berkongsi masalah yang sama jika umur mula meningkat dan seringkali menjadi faktor utama ialah mengandung dan menyusu bayi. Sewaktu mengandung payudara akan membesar kerana terjadi proses laxative (proses terjadinya susu ibu) untuk menyusu bayi bila bayi tersebut lahir. Paling mudah terjejas ialah wanita yang mempunyai payudara saiz yang besar tetapi tidak terkecuali bagi wanita yang mempunyai saiz payudara yang kecil.

Biochemic Breast Tone Up adalah gabungan remedi paling selamat iaitu Biochemic atau sering juga di sebut sebagai cell salt.

Mengapa Biochemic ?

Di dalam tubuh manusia terdapat 12 atau lebih mineral (biochemic). 12 mineral mewakili keseluruhan tubuh kita bermula dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki termasuk saraf dan tisu. Kekurangan salah satu dari Biochemic ini akan menganggu kesihatan atau bentuk tubuh kita.

Apa Remedinya?

Terdapat 3 remedi biochemic* utama untuk mengekal kekuatan dan keanjalan tisu manusia, iaitu;

1. #1 Cal Flour (CF) – CF boleh di ambil bermula dari 3 bulan pertama kehamilan sehinggalah anda bersalin, pengambilan CF sepanjang kehamilan akan membantu mengurangkan “stretch mark”. CF digelar sebagai remedi “awet muda” oleh kebanyakkan doktor dan pengamal homeopathy. Kekurangan CF akan menjadikan tisu penyambung relak. Proses ini akan menjadikan payudara jatuh atau mengelebeh.

2. #2 Nat Phos (NP) – NP berupaya menambah sel-sel baru kedalam payudara untuk menambah densiti tisu kelenjar. Proses ini akan menjadikan payudara lebih pejal

3. #3 Silica (SIL) – SIL adalah remedi yang hampir sama CF fungsinya. SIL akan membantu CF untuk menjadikan tisu penyambung lebih bertahan dan kuat untuk memegang payudara.

*Remedi di atas mempunyai pelbagai kegunaan dan kebaikan untuk seluruh tubuh, bukan hanya untuk payudara sahaja. Deskripsi di atas hanya untuk memudahkan penerangan fungsi-fungsi remedi terhadap payudara.

Cara pengambilan :

Terdapat 3 botol remedi Biochemic Breast Tone Up mengikut nombor seperti #1, #2 dan #3.

#1 – Sebelum sarapan sebelah pagi kemam 4 biji sehingga larut kedalam mulut

#2 – Sebelum makan tengah hari kemam 4 biji sehingga larut kedalam mulut

#3 - Sebelum makan malam kemam 4 biji sehingga larut kedalam mulut

Kuantiti : 80 grams (dianggarkan 300-320 biji dalam 1 botol)

Harga pakej : RM190 (harga asal RM240)

Anggaran penggunaan : Di anggarkan 1 set untuk 75 hari

Info lanjut anda boleh dapatkan disini



Testimonial Thanyaporn breast enlargement

Monday, July 20th, 2009

thanyaporn1

Salam ceria daripada Kak Zu,

Dibawah ini Kak Zu pastekan beberapa testimonial yang diterima melalui email.

1. Hamidah Hamid - Kubang Kerian

Salam kak, saya kini dah cup B. Memang betul berkesan produk ini. Hujung bulan ini saya order 2 botol lagi.bye.

2. Ramlah Mohamad - Merlimau,Melaka

Asalamulaikum kak zu, harap sihat2. Setelah 4 bulan makan thanyapron ini,saya memang betul-betul yakin. Breast saya tegang dan besar. Husband saya memang selalu puji, dia kata masa anak dara pun tak macam ni. Best lah.

3. Murni - Kuantan

Asalamulaikum kak, memang powerlah Thanyaporn ni, Baru 2 botol saya makan,belum habis lagi,payudara saya dah tegang semacam. Sebelum ini macam-macam produk yang cuba,tapi tak pernah berhasil. Kira saya puashatilah cuba produk ini. Insyallah saya order lagi.

4. Jennifer - Kota Kinabalu

Hi kak zu, jenny dah makan 1 botol habis,memang ada perubahan ketara,breast ni rasa besar dan tegang. Nanti habis botol kedua ,saya update kat u.

Ramai yang telah berjaya.Anda bila lagi?

Blog Widget by LinkWithin